Վճարային քարտերի արտադրություն․ Տեխնոլոգիաներ, գործընթացներ, մարդիկ

Թվային վճարումների դարաշրջանում վճարային քարտերը մնում են ֆինանսական գործարքների անփոխարինելի գործիք։ Բայց ինչպե՞ս են դրանք ստեղծվում։ Եկեք սուզվենք վճարային քարտերի արտադրության հետաքրքիր աշխարհը և ծանոթանանք նրանց հետ, ովքեր կանգնած են դրանց ստեղծման հետևում։

Վճարային քարտերը, չնայած վճարման նոր թվային եղանակների ի հայտ գալուն, մնում են մեր ժամանակի ամենալայն կիրառվող ֆինանսական գործիքներից մեկը։ Թեև շատերը ծանոթ են, թե ինչպես են գործարքները հոսում հաճախորդներից վաճառողներին և ֆինանսական համակարգի միջով, ավելի քիչ մարդիկ են հասկանում այն բարդ գործընթացը, թե ինչպես է վճարային քարտը կյանքի կոչվում։

Եկեք խորանանք կուլիսների աշխարհը՝ ուսումնասիրելով վճարային քարտի ստեղծման մեջ ներգրավված կազմակերպությունները, նրանց դերերը և նրանց կողմից օգտագործվող համակարգերը։

Կարճ հայացք պատմությանը

Վճարային քարտերի հայեցակարգն իր արմատներով հասնում է մինչև 1920-ական թվականների վերջը։ Վաղ նախորդներից մեկը charga-plate-ն էր՝ սարք, որն արտադրվում էր Farrington Manufacturing Co.-ի կողմից։ Վաճառողները դրանք տրամադրում էին մշտական հաճախորդներին՝ թույլ տալով նրանց օգտվել խանութի վարկից։ Այս համակարգը հիմք դրեց ժամանակակից վճարային քարտերի գործառնությունների շատ ասպեկտների համար։

Քարտեր արտադրողները

Վճարային քարտի կյանքի ցիկլի սկզբում կանգնած են քարտեր արտադրողները։ Այս ընկերությունները զգալիորեն զարգացել են Farrington Manufacturing Co.-ի ժամանակներից ի վեր՝ օգտագործելով առաջադեմ տեխնոლոգիաներ և նյութագիտություն՝ ստեղծելու համար քարտեր, որոնք կարող են պահպանել տվյալներ, կատարել բարդ հաշվարկներ և համապատասխանել էկոլոգիական ստանդարտներին։

Քարտի ֆիզիկական ստեղծումը ներառում է մի քանի գործընթացներ, այդ թվում՝ բաղադրիչների խառնում, ձևավորում, լամինացում, տպագրություն և դրոշմում։ Կեղծումը կանխելու համար ներդրվում են անվտանգության տարրեր, ինչպիսիք են հոլոգրամները։ Այս ոլորտի հայտնի խաղացողներից են Idemia-ն, Gemalto-ն, Kona-ն և Oberthur Technologies-ը։

Ֆինանսական հաստատություններ և պրոցեսորներ

Քարտեր արտադրողները պատրաստում են քարտեր լիցենզավորված ֆինանսական հաստատությունների, ինչպիսիք են բանկերը կամ ֆինտեխ ընկերությունները, պատվերների հիման վրա։ Այս հաստատությունները կամ երբեմն նրանց ներկայացուցիչները, ինչպիսիք են պրոցեսորները կամ անհատականացման ընկերությունները, տեղադրում են պատվերներ՝ նշելով ցանկալի հատկանիշները, օրինակ՝ ցանկանում են սմարթ քարտեր, թե մագնիսական շերտով քարտեր։

Արտադրված քարտերը ստանալուց հետո ֆինանսական հաստատությունը զբաղվում է այնպիսի առաջադրանքներով, ինչպիսիք են բրենդինգը և պաշարների գրանցումը։ Այնուհետև գալիս է քարտի արտադրության կարևոր փուլը, որը ներառում է գործառնական տվյալների մուտքագրում և քարտի հարմարեցում կոնկրետ հաճախորդների համար։

Այս արտադրական գործընթացը սովորաբար ներառում է երեք հիմնական հարթակներ՝

  1. Հաճախորդների հետ հարաբերությունների մոդուլ (CRM)՝ Պատրաստում է հաճախորդին հատուկ տեղեկատվություն։
  2. Քարտերի կառավարման համակարգ (CMS)՝ Մշակում է քարտին հատուկ մանրամասները, ինչպիսիք են քարտի սխեման (Visa, Mastercard և այլն), հավելվածի նույնացուցիչը (AID), սահմանաչափերը և արժույթը։
  3. Տվյալների նախապատրաստման մոդուլ՝ Հատկապես չիպային քարտերի համար այս մոդուլը անվտանգ կերպով նախապատրաստում է հատուկ տվյալներ քարտի չիպի համար։

Անհատականացման ընկերություններ

Արտադրական գործընթացի արդյունքը գաղտնագրված ֆայլ է, որը պարունակում է գաղտնի տվյալներ։ Այս ֆայլը անվտանգ կերպով փոխանցվում է անհատականացման ընկերություններին, որոնք հաճախ կոչվում են “perso companies”։ Այս կազմակերպությունները պատասխանատու են տվյալները քարտի մագնիսական շերտի և/կամ չիպի վրա մուտքագրելու համար։

Վիրտուալ քարտային ապրանքների համար այս քայլը կարելի է բաց թողնել։ Սակայն ֆիզիկական քարտերի համար այն կարևոր է։ Անհատականացման ընկերությունները պետք է սերտիֆիկացվեն վճարային համակարգերի կողմից՝ իրենց աշխատանքի նուրբ և անվտանգության համար կրիտիկական բնույթի պատճառով։

Համակարգերի մատակարարներ և օժանդակ ծառայություններ

Ֆունկցիոնալ վճարային քարտի ստեղծման վերջին փուլերը ներառում են մի քանի լրացուցիչ մասնակիցներ՝

  1. Քարտերի առաքման ծառայություններ՝ Ապահովում են քարտերի անվտանգ տեղափոխումը՝ հաճախ օգտագործելով բացումից պաշտպանված փաթեթավորում և հուսալի լոգիստիկա։
  2. Քարտերի ակտիվացման համակարգեր՝ Որոշում են, թե ինչպես և երբ է քարտը դառնում ակտիվ, գործընթաց, որը նշվում է քարտի արտադրության փուլում։
  3. PIN-կոդերի կառավարում՝ Զբաղվում է PIN-կոդերի անվտանգ ստեղծմամբ և տարածմամբ՝ կա՛մ ծրարով առաքման, կա՛մ հաճախորդի ընտրության մեթոդներով։
  4. Գործարքների անվտանգության համակարգեր՝ Ներդնում են լրացուցիչ անվտանգության միջոցներ, ինչպիսիք են երկփուլ նույնականացումը (2FA), 3D-secure արձանագրությունները և քարտերի կառավարման ծրագրակազմը, որը թույլ է տալիս օգտվողներին հեռակա կերպով վերահսկել իրենց քարտերը։

Այս վերջնական քայլերը, որոնք հաճախ միավորվում են որպես “Card Fulfillment” ծառայություններ, ապահովում են ոչ միայն այն, որ քարտը հասնի ճիշտ ձեռքերին, այլև լինի լիովին ֆունկցիոնալ և անվտանգ ժամանման պահին։

Ամփոփելով, վճարային քարտի ստեղծումը բարդ գործընթաց է, որը ներառում է բազմաթիվ մասնակիցներ, որոնցից յուրաքանչյուրը կարևոր դեր է խաղում այս կարևոր ֆինանսական գործիքը հայեցակարգից իրականություն դարձնելու գործում։ Այս գործընթացի ընկալումը արժեքավոր պատկերացում է տալիս վճարային քարտերի արդյունաբերության նրբությունների և անվտանգությունն ու ֆունկցիոնալությունն ապահովելու համար ձեռնարկվող միջոցառումների մասին։